Hakan Yaman
Hakan Yaman
Creative Director | SPACE Studies | Antalya, Türkiye
Ustalık kategorileri Graphic Designer 3D Artist CGI

Akademik Yetkinlikler

Graphic Designer 3D Artist CGI

Deneyim

İzmir Devlet Tiyatrosu Grafik Tasarımcı Ağustos 2018 - Ocak 2022
Teknovol Grafik Tasarımcı Ocak 2014 - Haziran 2016
SPACE Studies Creative Director Aralık 2022 - Eylül 2023

Eğitim

Akdeniz Üniversitesi Sanat ve Tasarım - Sanatta Yeterlik
Yaşar Üniversitesi Grafik Tasarımı Yüksek Lisans 2019
Yaşar Üniversitesi Grafik Tasarımı Lisans 2016

Atölye & Sergiler

LALE ORALOĞLU ULUSLARARASI KÜLTÜR SANAT VE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ Sanal Gerçeklik İle Tarihi Bir Mekanın Fotoğrafik Olarak Belgelenmesi   Açıklama: Çağdaş Ve Güncel Bir Gösterim Sistemi Olan Sanal Gerçeklik Teknolojisi İle Tarihi Bir Mekanın Fotoğrafik Olarak Belgelenmesi Uzun ve köklü tarihe sahip Efes Antik Kenti üzerinde, günümüze kadar çeşitli arkeolojik çalışmalar ve restorasyonlar yapıldığı görülmektedir. Bundan dolayı günümüze kadar pek çok dönemde çeşitli tekniklerle fotoğraflandığı bilinmektedir. Günümüze yaklaştıkça sanal gerçeklikle birlikte geçmişten günümüze gelen panoramik fotoğraf tekniği birleşmeye başlamıştır. Panoramik fotoğrafçılığı bir adım öteye taşıyan sanal gerçeklik teknolojisi izleyicileri, adeta zaman makinesi gibi geçmişe ve geleceğe yani o mekanın içine sürükleyebilmektedir. Bu bağlamda Efes Antik Kenti, çağdaş ve güncel bir gösterim sistemi olan üç boyutlu sanal gösterim alt yapısı ile fotografik olarak belgelenmek istenmiştir. Böylelikle günümüz döneminde Efes Antik kentinin belgelenmesi istenmiş hem de sanal gerçeklik teknoloji ile izleyicilere bu zaman makinesinde bir kapı sunulmuştur.   Projeyi Gör
Nokta ve Çizgi - TaşEV/365ArtGallery’ Yaşar Üniversitesi STF Öğretim Elemanları ve Lisansüstü Öğrencileri Sergisi   Açıklama: (Eser Gönderildi) Yaşar Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi öğretim elemanları ve lisansüstü öğrencilerinin hazırladığı ‘Nokta ve Çizgi’ temalı sergi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin (KKTC) başkenti Lefkoşa’da açıldı.   Projeyi Gör
YL TEZİ EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK LABORATUVARLARI KULLANIMI   Açıklama: Sanal gerçeklik teknolojisi, eğitim, bilim ve oyun gibi çeşitli alanlardaki yaygın kullanımıyla birlikte günlük hayatta aktif olarak kendisine yer edinmiştir. Günümüz eğitim sisteminde maliyetli olmasından dolayı çocuklara yeteri kadar laboratuvar deneyimi kazandırılamamakta ve öğretilenlerin büyük bir kısmı görece teoriden öteye gidememektedir. Sanal gerçeklik teknolojisinin bu bağlamda pek çok alanda maliyet ve pratiklik açısından faydalı olduğu görülmüş ve eğitim bağlamındaki faydalarının araştırılması amacıyla tez içeriğinde, “Eğitimde Sanal Gerçeklik Laboratuvarları Kullanılabilir mi?” problemine yanıt aramayı hedeflemiştir.   Projeyi Gör
ULUSLARARASI SANAT ve SANATTA YÜKSEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ SANAL GERÇEKLİK VE ENSTALASYON BAĞLAMINDA SANAT ESERLERİ İÇİN YENİ ORTAMLAR   Açıklama: Sanal gerçeklik teknolojisi, eğitim, bilim ve oyun gibi çeşitli alanlarda ki yaygın kullanımıyla birlikte günlük hayatta aktif olarak kendisine yer edinmiştir. Bu gözlemden elde edilen çıkarımla sanal gerçeklik teknolojisi ile oluşturulan sanal ortamların enstalasyon sanatı ile bilinçli olarak tasarlanmış sanatsal mekânlara dönüştürülmesi ve sanat eserlerinin sınırları olmayan sanal ortamlarda sergilenmesi konusu irdelenmiştir. Bu çalışmada üç boyut teknolojisi ve üç boyutlu gösterim araçları kullanılarak sanat eserleri üretebilmek ve sergileyebilmek için yeni bir yöntem önerilmektedir.   Projeyi Gör

Yabancı Diller

İngilizce C2 (Advanced)